Dag 4 - I min suddgummiskål

Haha, man kan inte tro det, men min suddgummiskål är faktiskt jätteintressant!
Man vet aldrig vad man kan hitta där.
(bilden är inte helt ny, det har sprungit bort saker från den, och lagts i saker i den)
Det finns...
  • ... en tandborste
  • ... en mobilladdare
  • ... 2 par hörlurar
  • ... ett headset
  • ... en post-it lapp med tid för mitt hälsosamtal
  • ... min gamla mobil
  • ... ett flätat skärp
  • ... en hårklämma
  • ... ett barbie-block
  • ... en kartongförpackning till ett läppglans
  • ... mina gamla glasögon (jahaa, det var DÄR dom var!)
  • ... en bläckpenna, en blyertspenna och en silverpenna
  • ... mitt busskort (GUD VA JAG LETADE EFTER DET IGÅR :o)
  • ... en magnet som ser ut som en pusselbit
  • ... en ihopknycklad lapp där det står "Rea! blablabla" på
  • ... ett kort där mitt simkort har suttit
  • ... mitt kontokort! åh herregud Martina...
  • ... en till post-it lapp där det står massa orienteringssaker
  • ... en lapp där det står "jag ♥ pierre" på, HAHAHHA, maaaliiin?!
  • ... en värktablett
  • ... en whiteboardpenna
  • ... ett rep
  • ... en hårnål
  • ... två små plastblommor
  • ... och en farligt massa suddgummin!
Haha, jaa... man undrar ju hur jag lyckas...
martina - supersamlaren numero 1!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥