Dag 9 - Detta får mig att skratta

Det är ungefär samma sak här som med "vad jag är rädd för", eftersom att jag skrattar åt verkligen ALLT!
Men men, jag får väl ge det ett försök ;)
Blondinskämt

Tills jag inser att skämtaren menar det till mig..............
När folk blir rädda

Haha, jag kan inte hjälpa det, men alla ser så roliga ut när dom blir rädda :D
Komedier

Konstigt va?
Men grejen är att när alla andra typ småfnittrar lite så TJUTER jag av skratt, så fåglarna trillar ner ungefär..
Knasiga människor

Såna som kan vara sig själv fullt ut hela tiden, och såna som har sjuk humor! Das ist very funny.
Norge & Bellmanhistorier

"vad står det i botten av norska simbasänger?" "rökning förbjuden" HAHHAHAHAHAHA.
Mina egna skämt
Nej tjena alltså, jag har lätt den bästa humorn? Eller? Nähä..
Nu måste jag fortsätta skriva , annars kommer jag aldrig hinna!
haha, jag skrattade när denna bilden togs.. därför är den något suddig..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥