dissa martina - dagen

Känner mig väldigt älskad och uppskattad, det är just nu 3 pers som dissar mig på msn. Tack så mycket !!!!!!! Älskar er jättemycket allesammans. Sofie din nöt, vad sysslar du med? Pierre ditt pucko, vad håller du på med? Och alexander, vart 17 håller du hus? Jag menar, ingenting kan ju vara viktigare än att prata med mig, eller? Hehe... Iallafall, så kände jag mig väldigt ensam, så jag började skriva ett inlägg på min kära blogg, som aldrig dissar mig. (förutom då den vägrar visa min statestik, då den tycker att jag skrivit 0 inlägg när jag egentligen skrivit nästan 800, .... Okej okej, jag erkänner, listan kan bli lång). BUÄÄHÄÄHÄÄ, känner mig väldigt ouppskattad. WOHOOOOOOOOOOOOOOO, NÅN SVARADE PÅ MSN :d::DD Nu dissar jag er, hejdåååååååååå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥