fejsbok

Jag har ett problem.
Jag hatar min profilbild.
Den är ful.
Apful.
Men jag har ingen bra bild på mig, haha.
Funderar på att byta till denna:
men....
alltså...
det ser liksom ut som att jag är naken nästan, hehe.
känns inte sådär helt okej.
Eller vad tycker ni?
Kan jag ha den som profilbild?
Faaaasen då.
Äsch!
Nu får ni se lite knasiga bilder som jag inte har lagt upp innan ^^

solen gör mig  crazyyyyyyyyyyyy !
(iförsig så finns det massor med saker som gör mig crazy.... typ allt...)
malin aggerar smyg-paparazzi när jag sitter o nördar dator, haha.
nu får ni se min fula näsa i profil.
soola skiner idaag
detta är en ÄKTA martina-min!
gör såhär heela tiden, vet inte riktigt varför.
kul att nån lyckades fånga det på bild?
fjortis-pose i mina brillz, yeah.
skämmigt.
fräsh bild också, men det var då jag var sjuk, så ni får ursäkta detta.
AAAAAAA, där har ni lite knasiga bilder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥