hej alla mina bananer

Nu är det så att jag har en bra och en dålig nyhet...
Den dåliga är att jag, da queen of da bloggning, inte kommer ha internet på 5 dagar (fram tills på måndag) från och med imorgon, eftersom att jag ska åka till mitt ultramegafräcka sommarställe.
Så ni får överleva utan mig, i ytterligare massor med dagar.
Sen kommer då den bra nyheten, och det är att min ultramegafräcka banankompis sofie kanske bloggar lite om hon har tid :D
Den rackars bananen snodde ju min blogg när jag var på Anholt ;) (DET VAR MER ÄN OKEJ, GÖR DET GÄRNA IGEN).
HIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIII,
jag börjar få natthumor.
inte bra.
tur att det finns lite galna människor på msn, så jag slipper flippa ur totalt, och så finns det ingen som jag kan flippa på liksom.. det skulle ju vara katastrof! Kan ju inte direkt flippa på väggen... Eller, varför inte egentligen?
AH, godnatt, bäst att jag drar innan jag flippar ur fullständigt på mina stackars bloggläsare, ni får stå ut med mycket..

näe, så mobbad jag känner mig, nu loggade min flippade kompis ut...
och jag känner att jag inte kan flippa mer på sofie da banankompis, för då dör hon antagligen.
så jag får väl helt enkelt gå och lägga mig?
gud så tråkigt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥