hemma bra men borta bäst

JAJJEMENSAN, nu är jag hemma!
Det har vart supermegabäst, men jaa.. allt gott har sitt slut.
Ska ju upp dit efter midsommar igen, chiiiiill!
Nu ska jag ner o bada i sjön har jag bestämt, hihi.
Grejjen är att det är HUUUUUUUUUR varmt i luften om helst, 30 grader i skuggan, men solen är borta?
NU KOM DEN IGEN!
.... och där försvann den.
Ja, ni fattar. Solen är ej pålitlig. Nån borde läxa upp den jäveln.
HHEHEHE, förlåååt, jag ska inte svära (A).
Men, mitt bra ordspråk:
Fina flickor svär inte. Tur att jag inte är en fin flicka.
HIHIHI, ännu busigare.
Min sladd till mobajlen ligger längst ner i min väska, och ni får ursäkta mig men jag orkar faktiskt inte rota upp den just nu. Så ni får överleva utan nya bilder tills... jag orkar leta fram den helt enkelt.
Dessutom så är det inte så många roliga bilder faktiskt, bara massa egobilder på hur brun jag har blitt (JIPPIE, jag har faktiskt blivit lite brun och inte BARA röd) och några på när mina kaniner hånglar. (HAHAHAH, missuppfatta inte, det råkade bara se ut som att dom gjorde det..).
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, har inget kul att säga .
Vill ner o bada men mamma kommer säkert banga, säga att det finns massor att göra o bara tvinga mig att hjälpa till. BLÖÖ och bajs i blöjan! Får la ringa malin eller nåt, hihi.
ÅH JUSTE, på tal om Malin.
Jag kommer på ÖB:arnas skolavslutning på fredag, hehe.
ENDAST för att äta tårta, eftersom att min lillebrors klass ska ha massor av tårtor. Jag menar, dom behöver säkert en provsmakare, ellerhur?
Fast det skulle ändå vara fett kul att se hela gamla klassen också, får la se om jag träffar på dom!

snart ett år sedan nu, min get vad tiden går snabbt när man har roligt!
minns ranchen som igår.
den jääävla hållen man fick av sitsträningen precis efter frukost,
när vi skulle bada med ponnysarna, fast den enda som egentligen ville bada var ansgar, som tog
sig en liten simtur,
krampen i foten när man skulle stå upp i helvetesbackarna på uteritterna,
denna galna dag på stranden då jag badade med kläderna på (eller ah, nästan),
och jag lånade sofies assköna tröja av okänd anledning,
när vi missade teorilektionen för att vi låg på vårt rum och sov,
uppställningen vid stolparna varje morgon kl 07.15 för att hämta hästarna,
att yames bond 007 alltid skulle envisas med att vara LÄNGST BORT i stora gräshagen, så jag fick
knata dit överlera, mossar och trädungar för att hämta honom,
att han alltid var så superseg på träning när vi hoppade,
men när själva uppvisningen var så JÄVLAR blev det fart på ponnyn, han sprang så in i helvete!
när Bella kom inrusandes och la sig i min säng efter spökhistorierna,
Piffs asgrymma låt, vår remix av bumbibjörnarna! fasen, jag kommer inte ihåg hur den gick..
alla asgrymma, balla, roliga, underbara ridlärare,
och alla andra supersköna människor som var där,
+ minst 1000 andra saker som jag ALDRIG glömmer.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥