Ingen rubrik häär

Tjenamors!
Vill ni veta vad jag har gjort idag?
Klart ni vill.
Jag har ätit choklad till frukost, choklad till "fika", sedan lite ännu mer choklad, och tillsist choklad till lunch.
Sen ska jag äta middag, och efter middagen så ska jag äta... kan ni gissa?... choklad. Och efter det så ska jag äta chokladkaka med jordgubbar.
Hehehehe.
Chokladberoende? NEEEEEEJDÅ.
Det råkar bara vara så att choklad är nedrans gott.
Påtal om något helt annat, kolla denna bilden :
om man bortser ifrån att jag är ofattbart ful, ser det inte precis ut som någon annnan? ...
jag kommer bara inte på vem det är..
JAA, det var väl unjefär det jag hade att säga.
Ha det bra.
Hejdååå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥