jag lagar din maat, pannkakor med sylt på lägger jag sexigt fram på ditt fat

ett och etthalvt år sen jag hörde denna låt för första gången?
man tröttnar aldrig, haha.
kom på igår att den fanns igen, så började jag sjunga på den helt random.
det slutade med att jag o Hedda satt och skrek ut den över hela kåsjön...
"JAG, LAGAR DIN MAT. PANNKAKOR MED SYYLT PÅ LÄGGER JAG SEXIGT FRAM PÅ DITT FAT. '
IDAG ÄR DIN DAG OCH DU ÄR MIN PRINSESSA, ÄLSKLING JAG HOOPPAS ATT DU BLIR GLAD".
gillar att dom säger "jag är ingen oxfilé" hela tiden i slutet, haha.

Kommentarer
Postat av: Pannkakan med sylt på

Hahaha! bästa låten jag någonsin hört! ;)

2011-06-10 @ 15:07:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥