Linnen / magtröjor från Zara

INLÄGG ÄGNAT HEDVIG.
kolla kolla! till seglingen! hur perfekt äääär det inte?
hihi, jag gillade denna.. KAN vara för att jag är beroende av ränder?
supersött magtröje-linne! två flugor i en smäll ;)
om du känner för att vara färgglad, hihi
(ränder, åh dessa ränder)
NÄÄÄE, jag dööör så gulligt!
hihihi, rääänder...
gulligt!
"I'm the girl that your parents warned you about"
haha, passar ju dig perfekt hedda! Nääe, skoja bara ♥
hihi, rääänder..
nä, men detta är faktiskt ett maglinne, det slutar där shortsen börjar :)
svingulligt! med den där knuten och allt!
HÄR har vi vad jag kallar snyggt men enkelt linne!
svinsnyggt med dragkedjan ;)
och i LILA dessutom! finns i vitt, turkost och hallonrött också.
magtröja!
raandigt
samma linne, olika färger
älskar tröjor där det står saker på, hihi
HAHA, HEDVIG OM DU INTE KÖPER DENNA SÅ VET JAG INTE VAD JAG GÖR!!!!
Tror faktiskt på allvar att dom har specialgjort denna tröja till dig.
"oh, I feel good! dududududududu"
du vet den låten? tihi.
jag är mycket medveten om att detta inte är ett linne,
men wtf, den är randig!
HIHI!
Jappsi, det var allt snyggt från Zara :)
Hoppas du hittade i allafall något du gillar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥