MARTINA AND MR. MYGGA!

Låt mig dokumentera hur det ser ut när jag får ett myggbett.
En heeeeeeeeelt vanlig dag går Martina ut i solen för att..... det är soligt.
LALALALALALAAAAAAA LALALAAAA
och helt plötsligt kommer det en..... *dudududuuum* MYGGA!

mmmmmmmmmmm, schmaschkensch!! En Martina!!
Då sa Martina:

NOOOOOOOOOOOOO, bit mig inte! Snälla snääääälla! Jag gör vad som heeeelst!
Då sa myggan:

MIHAHAHA, skulle inte tro det va! NU KOMMER JAG OCH SUGER VETTET UR DIG!!!

du skulle bara våga, myggjävel!

SLURP SLURP SLURP SLURP, MIHAHAHAHAAA, nu har du inget vett kvar!!!

eh, inget vett kvar va? vad snackar du om? jag är ju heeeeeelt normal.

... eller vänta lite här nu va ...

öh, du myggan? Vad sa du att du gjorde nu igen?

JAG SÖG UT DIN HJÄRNA! MIHAHAHAHAAAA.

WHAAAT?! har jag ingen hjärna?!?!

hallå hjärnan?! kom tillbaaakaaaa :(

Nä aldrig pucko! Förresten heter jag inte hjärnan. Jag heter BENGT!!!

Föralltid hjärndöd.

Vaddå, det är inte mitt fel att jag är blond, puckad och efterbliven.
Det är myggans.
Japp.
Vad jag ville komma fram till med denna vackra historian var egentligen hur jag dödar mina myggbett.
Eller... gör dom att inte klia.
Vill ni se?
Såklart ni vill.
Annars gjorde jag ju allt detta i onödan.

såhär gör jag!
Jag trycker med nageln så att det blir ett kors i det.
Det är ett gravkors.
Alltså är myggbettet dött.
Därför är det ingen idé att klia på det.
(Ja, det är så min hjärna funkar. Att jag är efterbliven har vi ju redan kommit fram till att det
är myggans fel).
Under tiden jag gjorde denna vackra berättelse kom jag på 2 nya låtar.
"Myggornas fel" och "En mygga sög ut min hjärna idag".
"ja det är myyyggornas fel! Myyyggornas fel!"
och
"en mygga bet ju mig idag,
han söög ut min hjäärna.
men lika glad är jag för det,
dum är jag mer än gäärna".
Visst är dom bäst?
Tack jag vet.
PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Tack snälla söta du för din fina kommentar.

Jag uppskattar verkligen så snälla kommentarer.

Tack <3



kram!

2011-06-07 @ 20:08:10
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: gissa vem

Alla myggor som suger blod är av kvinnligt kön.

2011-06-08 @ 18:56:55
Postat av: Viktoria - Fotoblogg

lol, jag brukar också trycka nageln i myggbett (:

2011-06-09 @ 15:14:23
URL: http://pixelgnome.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥