ni är bra

Kommentarer gör mig glaaad!

Självklart Heddish!
Den blir ju bara ännu bättre när man sjunger den skrikandes i opera. Över hela kåsjön. I bikini. När man äter chokladbollar. Och tuggar på en festisflaska.

Men åååh, jag hoppar ner i din resväska?
Idag var det då meningen att jag skulle gå på öbs avslutning, men eftersom att ingen av de 3 övriga personerna i detta hus kom ihåg att väcka mig så blev det som det blev. Alltså låg jag hemma och sov tills dom kom hem igen.
Så går det när man ligger o chattar / webbar till klockan 4 på natten.
Kommer ihåg ca 20 % av allt jag sa i den chatten... hoppas att jag inte gjorde bort mig totalt!
Eller, det kan jag nog räkna med att jag gjorde.. Men skitsamma,
om man vill ha mig så får man ta mig som jag är :).
Dom har gjort om designen på blogg.se här när man har loggat in :o.
Inte jättemycket, men ändå något. Helt okej för mig.
AAAAAAAAAAAAAAA.
Vad har jag gjort idag då?
Jo, först åkte vi till Nääs Slott och åt lunch.
Efter det så åkte vi till Alingsås och fikade, kollade i lite affärer (har hittat en askalasbra affär som heter Mode Centrum eller nåt sånt), köpte inte så mycket... Bara några svarta nylonstrumpor, gör ALLTID sönder alla mina första dagen jag använder dom, även om det är liksom 80 denier..
Jaa, och så gick vi runt lite där... Haha. Och sen åkte vi hem,
och kom hem för typ... en stund sen ;).
TREVLIGT TREVLIGT.

min bolleprutt ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥