Nöff nöff

TJENAAAAAAAAAAAAAAAAA,
känner mig lite hög här i min ensamhet.
Kan vara för att jag knarkar hostmedicin, huvudvärkstabletter och annan sån skit.
Någon som har lust att uppfinna en förkyldningsmedicin till mig?
Isåfall har jag ett megabra namn till den.
Den ska heta Supermegaförkyldningsborttagaren 2000!
Japp. Absolut. Måste ta patent på det alltså.
Nu är det så, att det är avslutning på orienteringen idag. Men jag tänker råskita i den, hähähäääääää.
Nä men såhär är det:
Jag är sjuk.
Vi skulle ändå bara springa stafetter och äta korv & glass.
Jag gillar inte korv.
Jag gillar inte glass.
(Vaniljglass alltså, utan chokladsås eller nåt. Det är bajsäckligt).
Så jaa.. vad ska jag göra där ändå?
Det enda roliga man gör är att bada med kläderna på, hihihi.
Men jag är förkyld, så hur smart är det egentligen? Inte jääääääääääääääääätte.
JAAAA, här sitter jag och är hög som sagt.
FASEN att ingen kul är inne på msn eller nåt, så jag har nån att dampa på!!!!
Därför har jag damp här istället. HOHOHOOOO.
Jaa... ni får stå ut med mycket.
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööö,
jag orkar inte dampa. Jag vill sova.
GODNATT!

mongobilder är min specialité!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥