nolifer

Tjenaaaaa,
jag har inget liv. Därför sitter jag med datorn framför tv:n.
"hey guys, have I told you what Kiss means in Sweden?"
"yes, mr. Andersen. You told us. Twice"
HIHI, så kul jag haaaaaaaaaar deeeeeeeeeeet.
OHMYGOOOD ,
det är bara 2 dagar kvar tills jag & hedda ska mönstra på bååååååååteeeen!
Och sen segla på de 7 haven i 10 dagar, ohmygoddddd.
Måste köpa godis! Får väl göra det imon..
Jag kommer käka upp allt redan innan jag har satt min fot på båten, hihi..
TJENAAAAAAAAA,
nä jag har ingen aning om vad jag skriver just nu.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv istället, hihihi.
BYYYYYYYYYYYYE ♥
mongobiiiild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥