Svar på frågestunden

pauline om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
ciao där modellen-martina !
De är P.A.U.L.I.N.E. Här :D
Här kommer lite trevliga frågor.... ;p
1. Drömmer du om att bli modell ? - haha, njaääuu. ibland, ibland inte? knas.
2. Vill du att din blogg ska bli "stor" ? - nej, eller... jag menar, jag skäms för den ;) inte ens hedda visste att jag hade en blogg förrens nån gång i våras, och jag skulle aldrig i livet skriva ut den på facebook eller nåt, så det är nog rätt kört att min blogg kommer bli stor, hehe.
3. Var handlar du dina kläder ? - det beror på vilka affärer som finns där jag handlar, men mest på zara, bikbok... eller, jag handlar där jag ser att det finns fina saker :)
4. Tycker du de är snyggt med banan gult läppstift ? - jättesexigt! ska skaffa det imorron..
5. Skulle du kunna tänka dej att gå till skolan helt naken för en miljon kr ? - alltså.... en miljon är väldigt mycket pengar.. men näääää, herregud!
6. Är du arab ? :)) - klart jag är! har du inte hört mig prata arabiska? hdoishgoadnuihewghd. det betyder "hej pauline du är väldigt fin".
7. Gillar du ekorrar ? - jaaa!!! deras svansar är så ulligulliga  !
8. Kan du lägga ut lite bilder på dina kaniner, vad heter dem ? - klart jag kan, gör det i ett annat inlägg :)
9. Vilken frukt kan du se dig som ? - hm.. jag tycker att jag är väldigt mycket en gul banan!
10. Hur kan du va så himla snyggg !? - frågan är hur DU kan vara så himla snygg! Jag ser ut som en babianrumpa.

Haha, där får du lite att klura på ;) höh
Bajs bajs från mej
sara om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
vad gillar du att göra på fritiden? - jag gillar att chillaaaa ;). Nejmen, jag gillar att äta jordgubbar, vara med kompisar, baaaada, blogga, grilla..... spela fotboll med knasiga människor klockan 12 på natten på Orust, gosa med kaninerna, ha kul med familjen, ha filmkväll, äta gooooodis!!!!, äta chips, äta övriga onyttiga saker, äta något överhuvudtaget.. jag gillar att göra mycket !

Moa♥ om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
Varför började du blogga? - från början (när jag var typ 9) så hade jag en blogg där jag skrev massa dikter (hahaha, jag var värsta poeten när jag var liten), men sen la jag ner den bloggen. sen skaffade jag en blogg som hette typ "mmartinaah" eller nåt sånt fjortisnamn, haha. men den krånglade hela tiden, så jag la ner den och startade denna för över ett år sedan nu :). Jag vet faktiskt inte varför jag började blogga, det var väl ett bra sätt att skriva ner knasiga saker?
Gillar du godis? - VEM GILLAR INTE GODIS?!?!?!??!
1.Var bor du? - jag bor i ett hus. hihi! nejmen, jag bor lite utanför göteborg :)
2.Har du syskon,och i.s.f. hur många? - jajjemensan, en lillebror. han är världens jobbigaste.
3.Kör du ngn sport? - kör och kör, men jag rider och orienterar. men funderar starkt på att sluta i båda och börja med basket och friidrott istället!
4.Vad gör du helst på fritiden? - svarade på det däruppe!
5.Reser du ofta,hur många länder har du varit i? - nja, reser inte jättejätteofta precis ;). förra gången var på novemberlovet, till egypten. vi skulle åkt till typ paris eller österrike på påsklovet men det blev inte så, och sen så skulle vi bilat till kroatien nu på sommarlovet, men jag ville hellre vara på Orust och seegla, haha.
6.Regnar det hos dig nu? - Just nu skiner soooleen! :D
7.Hur många besökare har din blogg per dag ungefär? - det är jättejätteolika! ibland kan jag ha 8 st haha. men nu har jag haft mellan 40 - 70 i några dagar :)

Jag är en blandning av en prickig kamel och en gräshoppa från Turkmenistan:D om du undrade alltså... - men åh så trevligt, det låter knasigt och bra :o önskar att jag också var en prickig kamel...

amanda :) om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
Hihi, kan du inte svara på frågorna på bilden? Dom var ju bäst ;) - klart jag kan!
Är du en apa? - i grund och botten, ja!
Är det sexigt att äta grädde på toan? - klart det är.
Är du totalpuckad eller bara lite mongo varje lördag kl. 5? - jag är totalpuckad OCH mongo varje lördag kl. 5 :)
Är du typ värsta bitchen, daah? - asså daah, klart jag är?
Pruttar du ofta? - alltid!
Är det sant att du har stl 48 i skor? - 48 - 10 = 38 och dääär har du svaret!
Varför har du så stor neeeesa? - för att jag ska kunna lukta på dig bättre såklart .
Emelie om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
1. När fyller du år? - 28 januari!
2. Vilket år är du född? - 98, hihi. jag är en liten skit.
3. Favoritfärg? - rooosaaaa! men ljusblått är också himla fint
4. Gillar du apor? - klart jag är, jag själv är ju en?
5. Favoritämne i skolan? - hm.. rast? hihi, neej så får man inte säga! det är väl SO kanske, för att läraren är grym. matte är fan kul, om det inte skulle vart så himla lätt.
6. Lovar du att du svarar ärligt på alla frågor? - klart! men inte på de oseriösa / knasiga frågorna, då svarar jag kalasknasigt :) typ som gult läppstift...
7. Vad var det senaste du åt? - marrängtårta made by MARTINA! ohyeah.
8. Hur många barn vill du ha? - 2 tror jag? har liksom inte tänkt på barn än...
Hihi, det var dom jag kom på!
LadyyZ om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
Tjobre!
1. Skriver du dagbok? - nej, eller man kan ju säga att bloggen är min dagbok? :)
2. Pizza eller hamburgare? - pizzaaaa
3. Längd och vikt? - jag är 172 cm och väger ca 48 kg. (fuuuuckkkkk, jag FÖRSÖKER gå upp, men när jag har ätit typ chips, godis, alla möjliga onyttigheter så väger jag MINDRE?!)
4. BH-storlek? - 65C ,  fattar inte att detta är så intressant? ;)
5. Favvoglass? - ben & jerryyyys peanut butter , eller magnum gold :)
6. Hur ser din drömkille ut? - haha, oj.. har inte funderat på detta, ;). men typ.. längre än mig ska han vara iallafall! blond eller brunhårig spelar ingen roll, blå eller bruna ögon kanske? sen så måste han ju vara biff & försvara mig från alla pedofiler, haha. nä jag skoja bara :). det är ju inte utsidan som spelar så stor roll faktiskt !
7. Följer du modet? - nää, inte speciellt . tar på mig det som är skönt, haha :) och det jag själv tycker är snyggt såklart.
8. Skalbaggar eller maskar? - åh fy, jag hatar dem båda.
9. Vilken färg på nagellack är snyggast? - jag har 17 rosa eller något, så det måste ju vara svaret ;) fast turkost är superfint på sommaren när man är brun, och vitt är också jädrigt nice då!
10. Vad vill du bli när du blir stor (haha)? - journalist eller författare, haha. och så har jag funderat på polis faktiskt ! riktigt coolt. men jag har nån slags "dröm" om att vara författare & kanske (KANSKE KANSKE) modell, för då kan man ju själv lägga upp sin tid med att skriva böcker, och då kan man ju åka på modelluppdrag utan att tänka på jobbet.
11. Har du haft en pojkvänn? - klart jag har haft, men inte just nu :)
12. Hur många fästingar har du haft iår? - ojoj, jag har tappat räkningen ! fästingar älskar mig, fick över 20 st på 3 dagar.
Hoppas att det räcker med dessa knasiga frågorna ;)
Karin om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
1. är du kär? - nej :)
2. isåfall i vem? - guuud i himelen! skoja bara, haha, ingen :)
3. vilken kändis vill du träffa? - cody simpson ? hihihiiii, hur söt får man bli?!
4. vad har du för klädstil? - vet inte riktigt, haha... älskar tights! och tjocktröjooor.
5. hur länge har du bloggat? - sedan 7 april 2010 :) (affebananmos födelsedag!)
6. favorit tvserie? - vampire diaries är den enda jag följer :) ÅÅH, tack! nu kom jag på att jag måste kolla på det avnittet jag missade i fredags :o om det gick nåt...
Izza om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
vad gör du en sommarkväll? - grillar marshmallows med goa gubbar eller spelar fotboll på fotbollsplan vid lollo med goa gubbar ;). eller ligger med anna i ett tält och snackar om allt mellan himel och jord.
favoritdjur? - kaninisar!
oskuld? - haha.. ja ;)
favoritgodis? - såna nappar som är hälften vita hälften brunaaaa!
har du någon förebild? - ja, min morfar är min förebild! han var författare, lärare och den smartaste personen på jorden. och han var alltid snäll! när jag var liten så gav han mig alltid en krona eller en femma då och då, och jag blev alltid lika glad, haha. han hade ett hjärta av guld! skulle ge vad som helst för att få tillbaka honom till jorden.
bästa svenska artisten? - robyn antar jag?
vad är det bästa med att blogga? - hm... alla fina kommentarer man får!
det sämsta med att blogga? - att vissa får aggrodamp på småsaker man skriver ;).
Trina om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
tjänar du pengar på att blogga? - nej det gör jag inte, haha :)
vet dina föräldrar att du har blogg? - nä faktiskt inte! jag dödar den som säger!
är du kristen? jag är döpt & jag funderar på att konfimera mig, men alltså.. jag tror inte på gud, haha. eller... jag veeet inte .
vilka språk kan du? - svenska, engelska, franska, lite tyska (till hösten kommer jag lära mig), har kunnar norska också !
bor du i villa/lägenhet/radhus..? - jag bor i  villa :)
är du modell? :o (woow isåfall! du passar ^^) - haha, naw, tack! nej, inte ännu. funderar på att skriva kontrakt till hösten.. men vi får se, går ju i åttan då & får betyg, så det känns inte så jättebra att vara borta från skolan på modelluppdrag då...
hur gamal var du när du började sminka dig? - hm.. haha, vilken knasig fråga! jag har ingen aning :o
sminkar du dig varje dag?' - nej verkligen inte ! till skolan har jag mascara, fast inte varje dag såklart. men nu på sommaren så har jag inte sminkat mig en enda gång tror jag!
gillar du justin bieber? - aalltså.. jag är inget fan, men jag har inget emot honom :). fast jag har ju inte sett Never say never än, och alla som ser den har ju blitt helt beroende, tillochmed killar haha. så jaa... jag återkommer när jag sett filmen !

Clara om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
vad har du för skolväska? - en adidas, svart med guldig text :)
vad för böcker gillar du? - jag gillar typ.. roliga böcker! tonnårsböcker typ ;)
vad för filmer gillar du? - komedier!
vilka tidningar läser du? - frida , veckorevyn ibland, solo ibland...
har du en kamera? - jajjemensan!
vilken isåfall? - haha, ingen aning, den är damp.
är du bra på att rita? - jag är sääääääämst på att rita!
har du vart i malmö? - jappsi !
stockholm? - mmhmm
göteborg? - klart, varje dag ;)
redigerar du dina bilder? - nej, eller ibland om jag inte har nåt att göra. fast då skriver jag alltid att dom är redigerade, haha.
vad är din favoritdricka? - cider!
när lägger du dig på vardagar? - runt 11
på helger? - haha, när pierre eller nån annan kan sluta prata med mig ;) blir väl runt 1-2 ?
är du rädd för insekter? - jaaaa, dom är skitäckliga!
är du allergisk mot nånting? - faktiskt inte :)
spelar du nåt instrument? - spelade faktiskt piano i typ en evighet, sen spelade jag gitarr typ 2 ggr, och nu spelar jag bara på skoj..

hoppas att det inte var förmånga frågor , hihi :)) - klart det inte var! bara kul :)
Frida om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:
vaa har du för mobil? - en xperia x10 mini pro ;)
gillar u den? - njaaa
har u många kompisar? - jadå, jag klarar mig, haha ;)
nån som vet ALLT, precis ALLT om dig? - jag själv!
vet du om nån är kär i dig? - hihi, ja faktiskt.. 2 st hihi.
varför är du så vackeeer? - haha , naw! fråga herr Gud i himlen. näerå, jag är faktiskt inte så vacker, så du får helt enkelt fråga din hjärna om den funkar riktigt som den ska :)
vilken agentur tillhör du? - ingen änsålänge!
är du bra på att sjunga? veeeerkligen inte !
kan du videoblogga? - jorå, fast det är superpinsamt! hihi.
gillar du hästar? - haha, nja. jag är knäpp. jag har ridit i 4 år, men ändå gillar jag inte hästar. eller alltså, neeeej , jo jag gillar hästar! klart jag gör. men.. inte jättemycket :)
när lärde du dig att läsa? - när jag var 4 år kunde jag läsa "en liten gris" uttantill.
är det värt att skaffa blogg? - jadå !
vad tycker du om kissie? - när hon har börjat blogga mer som "alexandra" har hon väl blivit okej.. men alltså, hon är sjukligt smal och helt otroligt utséendefixerad, det finns andra saker i livet att bry sig om än att svälta sig själv... + hennes klänning som hon hade på midsommar , det är bara INTE okej.
foki? - hon är supersöt och så, men hennes blogg ... tröttnar man på .
kenza? - hon har fina bilder och så & hon är modell så jag har mycket att lära, haha. näerå , men jaa... hon är väl bra!
vill du plastikoperera dig?  - haha VEEEERKLIGEN INTE !!!!
♥ pinkpiercing.se [foto/redigering] ([email protected]) om FRÅÅÅÅÅÅGESTUUUUUUUND:

fin bild!
FRÅGA: har du tagit bilden med självutlösaren, eller har nån tagit bilden på dig? har du i så fall stativ till din kamera? :) - nej, min kompis tog bilden :) haha, jag är ingen fotomänniska (även om systemkameror är himla coola!) så något stativ har jag inte !

DET VAR ALLA FRÅGOR, HOPPAS NI FÅTT ALLA SVAR NI VILLE HAAAA ! :)
Haha, jaa.. och om ni undrar något så är det bara att fråga :)



hahahahha, jag ser.... ond ut !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Ja, jag kan inte annat än att hålla med, hon kommer med många bra och smarta tips :)

2011-06-27 @ 19:50:18
URL: http://allabouthealth.blogg.se/
Postat av: aalfhilddddd

martina ja tror du har glömt en LITEN sak om din förebild - HAN FUSKAR I FOTBOLL!!!:O ;)<3

2011-06-29 @ 12:49:55
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥