svar på knasig kommentar

Hej Alexander,
smart att du skriver din mejl om du vill vara anonymus ;). 
DET KALLAS ATT ANVÄNDA HJÄRNAN!
Myggan är en kvinna, men hon känner sig lite manlig så hon väljer att heta Mr. Mygga.
HIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
Ah.
Och nu så ska jag dra.
Åt helskotta.
Neeejdå, men det gick åt helvete på dressyrprovet, ponnyn fick damp, blev fejkrädd för konan och galopperade
åt helskotta.
Ja.
Så jag är något sur.
Därför ska jag inte blogga.
HAJDOOOOOOOOOo

haha, jag har bara massa bilder där jag precis har badat = osminkad + med blött hår.
något suddig är den också...
jag har ärligt talat INGA bilder som är mindre än 2 månader gamla där jag är sminkad.
DET NI.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥