sveriges nationaldag

DU GAAMLA DU FRIIA DU SMÄLLFETA KO, DU TYYSKA DU FJÄDERRIKA HÖÖNA... Jajjemensan, idag är det Sveriges nationaldag. Inte för att jag har så stor aning om vad det betyder... Kanske grundades Sverige just denna dag? Kanske var det denna dag som man uppfann köttbullen? Kanske var det denna dag IKEA grundades? Eller volvo? Nä, jag har faktiskt ingen aning. Det ända jag vet är att man är leedig och man hissar flaggan. Men det kan jag minsan leva med! Jaa.. Idag nångång ska jag ta bilen, tuta o köra hem igen. (okej, kan möjligen vara så att det inte är JAG som ska köra... Har inte så stor koll på det förstår ni). Nu blir ni väl glada? Så kan ni få normala inlägg med radbyte och bilder, wooohoooo! Vad har jag gjort denna morgon då? Jag har gosat med en bolliboll, och spelat UNO med mig själv. Just nu sitter min lillebrorr breve mig och säger "Jag VET hur bög stavas! B - U - Ö - G. Du bara luras med mig! Jag VET att det stavas så, din turk!" Ja... Min lillebror är mycket normal. Nu ska jag gå o göra nåt kul! (äsch, vem försöker jag lura, jag ska gå och lägga mig). Hejdåååååååå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥