the amazing story about the oboypaket

Nu ska ni få höra på nåt kul! Haha... Jo alltså, när vi packade upp alla ton mat så ser vi att Carl har tagit ett storpack oboy istället för ett vanligt. Och mamma hade tydligen självskannat den. "men jag kommer inte ihåg att det var ett storpack jag skannade?" sa mamma. "nej men jag höll för där det stog bigpack, och den bara pippade du den". HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, okeeeeej..... Pippa betyder tydligen skanna på carls språk.. Och han visste inte heller vad det egentligen betydde. Det kan jag säga att det vet han nu. Klart och tydligt. Så nu går han omkring och säger saker som jag inte ens kommer ta upp här, heerregud, det är pinsamt att ha nåt med den ungen att göra... Iallafaall, så sitter jag ute nu och myggjävlarna äter upp mig, så jag sska gå in och se en film. Ciao!

Kommentarer
Postat av: aalfhilddddd

du martinnna, ska vi dra ner te allum å pippa lite godis eller ?? ;)xD<3

2011-06-29 @ 12:52:06
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥