tjeeeenare mannen

TJOSAN I TROSAN,
funderar på om ni ska få se min vackra bikini eller inte?
det är lite skämmigt nämligen... typ väldigt mycket..
men jag måste få bättre självförtroende, så nu JÄVLAR!
Okej, jag kanske fegar ur..
Min mamma skulle döda mig 1000 ggr om om hon visste att jag la ut såna bilder, men vafaaaaaan.
Ingen big deal egentligen, typ alla bloggare lägger ju ut bilder på sig i bikini?
Fast jag kommer typ dö av skam.. ni får inte mobba mig, då går jag o cuttar mig i ett hörn ;).
NÄÄÄEEDÅÅ,
men nu jäklar, så ska jag ladda in bilderna i datan.
Fasen, har precis skrivit ett helt inlägg om att jag kanske lägger ut bikinibilder, hur lågt får man sjunka?
Äsch, vem bryr sig.
Nu ska jag sluta prata bullshit, så får ni se en knasig bild där jag gör världens knasigaste min istället

haha, jag ser verkligen efterbliven ut .

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥