tjenaaa

Haha, nu har hedvig precis åkt hem...

Och eftersom att jag inte har så mycket att göra så gick jag och öppnade kylskåpet (jag äter ALLTID när jag inte har nåt att göra). Och vad är det inte jag ser?
Jo, ett helt paket med världens godaste jordgubbar.
Hahahah, åååh, Hedda kommer döda mig för att jag inte hittade det när hon vad här :).

Vi åt ju upp det andra paketet igårkväll, till filmen, heheeee.

JAPP, vi är jordgubbsberoende. Problem med det?!?!?!??
Skoooja baaaraaa :):):):).

Eftersom att jag sitter vid "fel" dator, så får ni inte se några fler modellbilder just nu, hihihi.
Baaad fooor yoooooouuuu.



men man kan ju alltid köra en favorit i repris ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥