tjo baloo

TJENA!
Alltså, jag vet att jag är konstig, men detta slår nog rekord..
Inatt vaknade jag 2 ggr av att jag skrattade åt saker jag själv sa i mina drömmar.
Haha..
Jag kommer ihåg att en av gångerna sa jag "Jaha, ska vi åta tärta nu" istället för "Jaha, ska vi äta tårta nu".
Det var tydligen jätteroligt, ;).
Och så hade jag världens konstigaste dröm också..
Det var jag, louise (från portugal), nicholai (från ponnyakuten), en kille från min klass och några andra personer jag inte känner i verkligheten. Vi bodde i ett flygande hus. Och så fyllde någon år, fast alla ville bara sova.
Och sen gick Nicholai ut i stormen typ, och åkte på en häxkvast till Samskolan för att hämta en SA-mapp (av någon anledning). Och när han kom tillbaka så typ sprang alla till dörren för att hjälpa honom in, och Louise hade på sig värsta mormor-kläderna, typ en röd stickad kofta + tofflor + glasögon. Och så typ började vi bråka om vem som skulle hjälpa Nicholai in, så det blev värsta catfighten. Så det slutade med att han tog sig in själv, utan problem. Och sen när vi gick tillbaka in i köket så satt alla där och åt tårta. Och då sa jag "Jaha, ska vi åta tärta nu" och så började alla skratta, och så skrattade jag också. Och sen vaknade jag av att jag skrattade på riktigt.
Haha, jag vet att det inte låter riktigt klokt.
Och sen mitt i hela drömmen så typ sprang jag runt, och så råkade jag trilla på en kille som var helt kär i sin Iphone. Så han tog upp den och studerade den jättenoga för att se om den hade fått en repa eller en spricka. För om någon hade gjort att den fått en spricka så var man tvungen att betala 100 kr, och en repa 20 kr.
Och sen när vi skulle sova så drog killen i min klass mig i håret hela tiden, så jag fick damp på honom och boxade honom med knytnäven i ansiktet, så hans näsa gick ur led, haha. Jag är värsta aggresiv i mina drömmar :o.
Helt sjuk dröm alltså... Med helt random folk, haha.
Ja, men jag drömmer konsiga saker.
Som tillexempel, när jag var 5 år drömde jag att:
Hela min familj var ute och åkte i våran röda volvo. Sen vid ett rödljus så lyfte hela bilen och började köra upp mot himlen. Fast hela himelen bestog av blommor, som var jättestora, och när man åkte in i det gula i mitten blev allt helt suddigt, fast sen kom man ut igen och körde mot en annan, stor blomma. Och sen nån gång i mitten så började det regna spik-klubbor och såna skitläskiga monster som finns i Sagan om ringen, ni vet? Oklart vart jag fick det infrån, eftersom att jag inte hade sett Sagan om ringen, haha. Och sen började det regna knivar, svärd och mördare. Och helt plötsligt började det regna bebisar.
Haha, morgonen där efter grät jag hur mycket som helst, det var den läskigaste dröm jag någonsin haft.
Men jag var liksom 5 år...
Men det roliga är att, efter det, så har jag drömt denna drömmen om och om igen, fast "utvecklat" den lite och så, haha.
Men jaa, ni fattar... mina drömmar är inte de normalaste.
efter att ha åkt Kanonen i spöregn..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥