Tjo i ballongen,

nu är det SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!
Jäklar i helskotta, nästa gång jag går in i skolan går jag i ÅTTAN & har BETYG.
Das ist sick.
Men ändååå, jag kommer inte vara yngst på hela skolan längre :D
WOHO!
Nu ska ni äntligen få se min klänning som jag hade idaag, har ingen bild på den som är ny, utan den jag tog när den var precis ny, alltså är jag helt blek o så...

+ en vit kofta
+ de vita sandaletterna man ser lite av
JAJJEMENSAN!
Sen har jag ju vart på liseberg också med Hedda,
åkte kanonen för första gången!
FASEN alltså, vet ni vad som händer eller?
Jo, men SJÄLVKLART blir det tekniskt fel.
Vad kunde man vänta sig egentligen, jag med min maximala otur.
Så vi kunde inte komma loss, det gick inte att fälla upp byglarna.
Vi fick sitta där ett tag... men sen funka det igen, haha!
Jag undrar fortfarande om den vagnen som redan hade åkt ut behövde stanna mitt i loopen...
Gud va kul det skulle vart, skadeglädje, mohahaaaa.
AAAAAAAAA,
OCH SÅ VANN JAG JU CENTER OCKSÅ!
Fast fick bara två rullar, en original och en nougatcenter (hedvig dregglar).
Men det är ju bättre än inget?
Nu har jag tryckt i mig båda 2 + en massa chips...
Känner mig väldigt nyttig ovs, men som jag har sagt förut,
beach 2011, vem fan bryr sig? ;)
Jag bara lever livet och äter så onyttigt jag kan, hihi.
Gud så intressant inlägg känner jag.
Nu ska jag gå på toa.
Hejdåååå!

en knasig bild från början av 7an, dagen i ära.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥