tjööööbba

Hejsan svejsan,
har tävlat idag och det gick faktiskt BRA!
Alltså, jag tycker ju aldrig att det går bra på några tävlingar nu förtiden, så jag är ändå rätt nöjd..
Kom 7 minuter före Anna och Linn, woho  !
Fast nu är jag ultramegasjuk, har ont i hela kröppen. FASIKEN, jag blir ju ALLTID sjuk HELA TIDEN, nu förtiden.
Äsch, skitsamma, snart kommer mamma & pappa hem med en hel subway-macka till mig. Min mage kommer nog explodera, men vem bryr sig, det är svingott. Har kommit fram till att jag behöver lägga på mig massa fett på mina axlar, för det är sjukt så läskiga dom är just nu alltså. När jag står helt normalt ser man nästan hela benet sticka ut, uääk.
Alltså, ärligt nu, så tror jag att jag går ner i vikt, utan att jag gör det minsta lilla. Mina axlar har alltid vart väldigt beniga, men de har aldrig stuckit ut såhär mycket som de gör just nu.
Och mina lår har blivit helt konstiga, de har blitt typ bananformade.
Ärligt nu, kan man ha typ anorexi utan att man vet om det? Eller är det min kropp som bara har blitt helt fucked up?
SKIT SAMMAAAAAAAAA!
Imorgon (eller ikväll, vi har inte bestämmt oss riktigt än) åker vi till Orust med kaninisarna och allt, det ska bli fett naajs assåå.
Ska äta massa tårta och kakor och bakelser o så, för farmor fyller år, yihaa! Nu ska jag bli tjock o feeeeeet.

hajdo, måste go.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥