TRO DET ELLER EJ

men jag är hemma igen.
Och jag tänker INTE sitta och skriva i en evighet massa blajja om allt, utan bara säga såhär:
DET VAR HEMSKT!
På allvar nu alltså, jag var tvungen att åka hem mitt i går natt, för jag var så sjösjuk att jag verkligen inte klarade mer.
Så mamma och pappa fick köra upp till Fiskebäckskil och hämta hem mig & Hedda.
Alltså gud, jag har aldrig mått så hemskt dåligt förut, i 3 dagar i sträck. Jag trodde seriöst att jag skulle spy varenda sekund. Och allting snurrade, jag var heeeeeemskt yr.
Allvarligt, inga ord kan beskriva hur dåligt jag mådde.
Så tyvärr behövde jag bryta. Och det 10 dagars äventyret som skulle vara kul blev till ett 3 dagars långt helvete.
åååååååh, jag vill bara sova..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥