wiho, tjoho

Fina rubriker jag kommer på alltså..
TJAAAAAAAA!
Idag så ska jag åka o shöppaa, måste ha typ 1000 saker inför seglingen... (okej, 4, men ah..).
Klocka, regnställ, fleecetröja & seglarjacka. Om ni vill veta liksom.
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
BABY, jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen
Jag falleeeeeer
Så jäkla störande, går omkring o sjunger på den hela tiden, haha. Alla måste tro att jag är störd. Får konstiga blickar av mamma..
AAAAA, nu måste jag ta på mig. Vettefasiken vad jag ska ha. Men det behöver ni inte oroa era små söta hjärnor med.
Tog bilder på mina glasögon förut... bara för att en viss person får rådamp om han inte får se mig i dom :).
BAJJJJJJJJJJJJJJJS, jag ser ut som en apa. Skitsaaaammaaa.
Så det kan möjligen vara så att ni får bilder på det senare. KANSKE. Om jag inte fegar ur. Hihi.
HEJDÅÅ !
haha, förlåt, men man måste ju bara älska denna bilden.
Jag slår vad om 1000 spänn att Hedda börjar gapflabba varje gång hon ser den.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥