Alla otroligt många läsare,

TJABBADABBADOOOOOOOOUUUU!
Skulle bara tjofräsa in här & be om ursäkt till alla  100000 människor som läser min blogg, för att jag uppdaterar som en pungråtta.
MEN.
Okej, näe, jag ska inte köra med ursäkter. Jag kan berätta vad jag har haft för superintelligentasuperviktigasupersaker för mig istället.
Jag har ;
  • Halkat på isen = hamnat på ryggen = fått in grus i handen = fått ett inflamerat sår på handflatan = kan inte hålla i något utan att det gör "/)%#&%% ont.
  • Ridit en galen supersöt liten pålle, gick super, han fick fnatt o tog ett bocksprång o skenade i galopp , och där satt jag utan stigbyglar.. men jag älskar honom, han är bääst ♥ och jag satt ju kvar iallafall..
  • HAFT KLOCKA PÅ MIG!!!!! Halelujah , anteckna, första gången på 3 år? + i kanten för att den gick sönder...
  • Fått en gul bananpenna målad över hela mina händer, jag har fortfarande kvar gula fläckar... 3 dagar senare..
  • Fått veta världens megakuligaste sak, hahahahahh  :DDDDDDDDDDD . Fast den får jag inte säga till någon. My mouth is locked.
  • Lyssnat söönder på "born this way", den är bäst :o
  • Läst ut världens megasuperbra bok, det tog 2 dagar... Hungerspelen heter den, alla ska läsa den tycker jag. Bäst. Mega bäst.
  • Hotat Fidde med att kapa hans tåg om han inte berättar när han kommer till öjersjö. Jag insåg just problemet i den planen....
  • Kommer inte på fler saker nu......
Ja gott folk, det är väl det mesta...... 
Nu ska jag lyssna ännu mer på born this way, duscha o måla naglarna. Buissy night.
CYA ! ♥

först suddig bild på mig, de första timmarna av mina 13 år :DD
knasbilden på mig & syster som alla har sett typ 1000 gånger nu?
MEN DEN ÄR FIN.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥