blogg.se = daaamp

Haha, blogg.se har damp :D
Det står att jag inte har gjort några inlägg ? Sen när försvann mina (nästan) 600 inlägg? Nu blir jag ledsen :(
Har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om, det har hänt massa kul saker men jag orkar inte att skriva om det haha.
Eller joo, nu får jag ta mig i brasan och blogga lite faktiskt.
Okej, såhär är det:
Igår åkte vi till Isaberg med hela högstadiet (=600 pers) plus några från gymnasiet (+100 pers = 700 pers).
Fast det var ju inte bara vi där, det var ju massa danskar, norskar och typ 3 andra skolor från göteborg också.
Vi hade världens ballaste busschaffis, han skulle pressentera sig o då sa han såhär:
- Hej jag heter Sten och jag är ingen sten. Jag föddes 1956. Om ni dödar mig så blir min fru och mina barn inte glada.
Hahahahaha. Han var dödsseriös. På riktigt.
Sen berättade han att bussen kostade 3,5 miljoner kronor, och om vi skräpade ner så skulle vi betala det i böter. Han var knäpp. På riktigt.
Väl framme så trängdes och knöddes alla för att komma ut, alla var helt galna, och ni som känner mig kan ju lista ut vad jag gjorde då? Satt och väntade tills alla hade gått, så att det blev lugnare haha. Fail martina, fail. Men men, det betyder att jag kom ut typ sist, och då hade alla redan tatt sina skidor och dratt. Och sen när jag ska ta mina skidor så ba: "Men va? Jag heter inte Marianne? Detta är inte mina skidor?" FAAAAAAIL. Big fail.
Nån hade tagit mina skidor, som var i ett precis lika dant fodral. Fail. fail. fail. fail.
Det stog ett nummer på fodralet , så jag ringde det.
"Hej, jag heter Martina och jag står här med ett skidfodral som är ditt, du har nog tagit fel för mitt ser lika dant ut...."
"Ööhh, heej... Ja jag heter Marianne och det måste vara Tobias skidor, ni kanske har åkt i samma buss?"
"Aha, hehe, jaa kanske, det beror på vilken klass han går i?"
"7c på samskolan. Vilken klass går du då?"
"7d, samskolan. Men om han går i 7c så åkte han i samma buss som mig!"
"A men du, du kan få hans nummer så ringer du honom och berättar vad som har hänt"
"Ja det skulle vara jättebra!"
"Jag smsar dig det"
"Superbra, tack, hejdå!"
Sen så ringer hon antagligen han "Tobias", för han kommer gåendes tillbaka med min skidbag och säger "Förlåt! Jag tog fel! Förlåt, det var inte meningen, förlåt!"
Haha, guuud va pinsamt, jag hade dansat med honom på lussedansen!
FATTAR NI!? JAG - DANSAT - FOKLDANS - MED HONOM, alltså det kan inte vara mer pinsamt.
Iallafall, allt blev bra tillslut. Haha, dethär sista var roligare än vad det lät.
Vi hade askul hela dagen.

Nu ikväll så har jag ridit, Mabelle aka Bella aka MARDRÖMSHÄSTEN, förra gången (eller 2 ggr sen , hehe) jag red henne så bet hon mig i låret så att jag fick ett MEGA stort gul/lila/grönt/blått blåmärke, + att hon har sparkat mig i ryggen, så aaaa.... Man kan ju inte säga att jag älskar henne direkt....
Och saken blir ju inte bättre av att hon BET mig och SPARKADE mig idag också. Rövhäst, gå och dö. Okej, kanske inte................... men ändåååååååååå.
Sitter & snackar med sofie & känner mig jätteelak för jag typ dissar henne och bloggar istället... så snäll jag är (A), fast nee.
MEN JAG ÄLSKAR HENNE MEST I HELA VÄRLDEN, HON ÄR BÄÄÄÄÄÄST ♥
SFIE O MARINA SLÅR TILL IGEN!
VI ÄR F1 G2 BÄST. VI SLÅR ALLT OCH ALLA. BOKSTAVLIGEN. OKEJ KANSKE INTE. MEN VI ÄR ÄNDÅ BÄST.
ÄLSKAR DIG GALNING, ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGOT ANNAT ♥

fin fot :D

konstiga människor. Sa jag människor? jag menade apor.

PUSS PUUUUUUUUUSS från en mycket ful liten apa :):):):):)

Kommentarer
Postat av: bästasofie

DU ÄR BÄST, VI ÄR BÄST! <3

älskar dig min galna o störda syster!

2011-03-02 @ 21:59:31

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥