Dag 2 - 5 sanningar

Haha, NU DU!
Nä jag skoja , men här kommer då 5 sanningar om mig:
  • Jag har sveriges sämsta självförtroende
  • Jag gråter nästan varje dag och jag har ångest för allt gör gör, och då menar jag ALLT!
  • Jag har 1000 saker här hemma, som skulle vart inlämnade.... shhh...
  • Om det är något jag verkligen inte KAN dricka så är det coca cola, mjölk och proviva. Jag spyr, på riktigt.
  • Jag är livrädd för pedofiler, jag får för mig att alla gubbar som tittar på mig vill våldta mig..
Sorry för att dom första 2 är så deprimerande... men aaaa, jag kunde inte komma på något annat (a). Därför
kan ni få en extra :
  • ingen i min klass vet att jag har blogg, eller dom vet iallafall inte vad den heter, hihi.

på min 13års daag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥