Dag 5 - mitt utséende

Haha, vad finns det att säga om mitt utseende?
Inte så mycket skulle jag tro..
Jag är en tjej, (WOOW).
Nä jag skoja, okej såhär dårå:
Jag har långt blont hår som är naturligt rakt eller lockigt, det beror på vilken dag det är.
Fast det är ju inte såhär krulligt:
haha, okej där var det inte så krulligt.. men orkar inte leta efter en annan bild.
det var kanske en bättre bild, hehe.
Men detta är då mitt hår "naturligt":
Det är rakt men ändå inte fjortis-rakt haha ;).
Men vissa dagar bestämmer det sig för att ha lösa korkskruvar, vilket kanske inte är så konstigt för
när jag var liten så var hela mitt huvud fullt med superdupermassa korkskruvar, haha!
HAHA , hittade en bild på när jag var liten o hade krussidull hår :D
Här är en till! Jag lovar, det har vart ännu krulligare ;)
Mamma har berättat att det kom fram massa tanter på gatan o bara "oooh, aaah, ett sånt hååår,
det får ni aaaaldrig klippa!" Haha , men det blev rakare med åren, buhu . Jag älskar lockigt hår!
Nog om mitt hår, nu till:
Mina ögon.
Haha, som ni kanske vet så är mina ögon något av ett mysterium, eftersom de aldrig kan bestämma sig
för om de ska vara superljusblåa, havsblåa eller ibland mörkblåa.
här är de superljusblå
havsblå
typ... konstigt blå?
jätteljusblå igen
typ pärl-blå
Haha, aaa, dom byter färg typ ;)
Min mun då ?
Haha aja..
Haha, flummbild :D
Nämen min mun är ju inte direkt intressant?
Det är en helt vanlig mun haha.
Min näsa, HAHA
DEN är lite knasig..
Nämen, när jag var yngre så hatade jag min näsa för att jag tyckte att den var spetsig och helt rak typ?
Detta var den enda bilden jag kunde hitta där jag var något i profil, haha.
Men aaaa..
Jag kan ju inte direkt påstå att jag älskar min näsa, men jag accepterar den.
Gud va vuxet det lät då, haha, nae.. men jaop, min näsa är min näsa och så vart det med det :D
Min öron, DET NI är typ historia.
Kan jag vara en av de få 13åringar i Sverige som inte har hål i öronen?
Men aa.. jag har aldrig kännt att jag vill ha hål i öronen och den största anledningen till det är nog
att:
När jag gick i nollan så gjorde min kompis hål i öronen, och det blev helt infekterat så hon fick en stor
"bula" bakom örat som var full med var. Hon var tvungen att gå till en läkare och tömma den en gång
i veckan. Det var så otroligt äckligt.
Och sen så har jag aldrig kännt att det är så jättesupersnyggt, och jag vill inte stoppa en nål i örat
varje dag, haha. Okej detta låter helt cp. Vi kan säga såhär istället:
Jag vet inte riktigt varför jag inte har tagit hål i öronen. Jag är lite av en rebell med såna saker.
Jag har aldrig kännt att jag vill. Så jag har helt enkelt inte gjort det :)
MIN KROPP:
Jaadu..
Jag är underviktig, vilket jag inte gillar det minsta.
När någon säger typ "åh så smal du är" så tar jag det inte som en komplimang.
Om någon däremot säger "tjena tjockis" så blir jag jätteglad haha :D
Jag tränar inte jättemycket, men jag orienterar 1 ggn i veckan + tävlingar 1-2 ggr i veckan. Och nu ska jag även börja träna kanske 1 eller 2 gånger till, men om jag ska vara ärlig så funderar jag på att dissa allt
och sluta i orientering , haha.
Men jag älskar att springa!
Eftersom att jag har sprungit typ 2 ggr i veckan i 6 år, så har jag rätt mycket benmuskler haha :D
Ni kommer bli överraskade om jag spänner mina ben kan jag bara säga, hohoo.
Och genom ridningen så har jag fått grymma magmuskler också + att vi styrketränar på vintern med orienteringen.
Så jag vinner alltid på plankan, haha, ska vi ta en match? (;
ÖVRIGT:
Jag har 38 på skor och oftast 36 på kläder, det beror på vad det är förnått.
Nu vet jag inte vad man mer kan skriva om mitt utseende.. ?
Haha, HARE SÅ BRAAAA

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥