fök dis shit

Jävlar
Imorgon ska jag spendera förmiddagen på akuten.
Jag har så jävla ont nu så ni VET INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har tagit 1 ibumetin och 2 panodyl men ändå skulle det göra mindre ont om nån bara högg av hela skiten!
PISS RÖV
Äsch, vid det här laget har jag vart på akuten så många gånger så jag känner mig nästan som hemma..
Jag känner tillochmed läkarna,haha.
Jag tror seriöst att jag har vart där ca 60 ggr.
Jag har tillcohmed fått egna kryckor för att det "är bättre för miljön".
HAHAHA.
På det viset måste jag inte åka dit för att få kryckor ;)
Jag har gått på kryckor 16 gånger...
Och då har jag bara räknat med de gånger jag har behövt gå över 2 veckor.
Nejdå, nejdå, jag är inte klumpig. Jag "har bara otur".

fitthelvete, jag hatar dig.
(förlåt förlåt, man ska inte säga fitthelvete....)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥