Just say I do

Sitter & lyssnar på Bruno Mars alla låtar. Eller ah, dom som är bra & inte uttjatade , det vill säga:
  • Marry you
  • Talking to the moon
  • Runaway baby
  • Somewhere in brooklyn
  • The lazy song
  • Count on me
Och sen såklart Born this way , fast det är ju Lady GaGa ;)
I'm beautiful in my way
'cause god makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way

Hehe..
Aop, jag vaknade nyss, har vart uppe o ätit mammas nybakta bröd & nu har carl kompisar här men jag mår
inte så bra, så jag bara ligger o degar i min säng.
Asså, jag suger på att blogga, jag har nästan inga läsare heller så jag funderar på att sluta..
MEN, idag får jag väl iallafall försöka ta tag i blöggen lite :)
Ska börja med en till såndär "dag - 1 dag - 2" grejj, men en som bara är 10 dagar och mycket roligare :)
CYA !

min ultimata bus-blick :D
haha, gillar att mitt hår ser grått ut..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥