Just the way it is

Jag är sjukt onyttig. Jag har druckit 1 ½ flaska cider, ätit en hel chipspåse - UTAN HJÄLP, och kvällen är ung... (eller är det så man säger?).
YEP.
Så om ni ser ett missbildat efterblivet fetto ute imorgon så FRUKTA EJ - det är troligen bara jag.
Även om jag på något otroligt fantastiskt konstigt sätt aldrig verkar gå upp i vikt, hur mycket o hur onyttigt jag än äter. Men ifall att.
Idag har jag kollat på sjukt mycket tv - jag har sett på
  • Simpsons x 3
  • Ledgend of the seeker
  • Massa barnprogram (fast då halvsov jag + snackade med pierre på skype)
  • Jims värld
  • Stargate g1 (eller vad det nu heter)
  • Något annat program jag inte vet vad det heter.....
Och såklart ska jag kkolla på det bäästaa  ,      vampire diaries ( ellersom min lillebror säger , vampyrers diarée )
Aaa.... jag har inget kul att berätta.
BAJBAJ :DDD

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥