Martina Einstein

Tjatjaa, kan inte skriva så mycket för jag har sjukt ont i lillfingret.
Var i stallet idag & hade teori, det var ju... lagom kul.
Jag & affebananmos skulle sadla Plasto med sadelgjord o hela skiten, det gick ju jättebra på en plasthäst..
Fast vi är ju bäst så vi fixade deeeet.
Sen på själva teorin gick vi igenom kavalettiprovet, det var nog den löjligt enklaste lilla bana jag någonsin sett, haha!
Efteråt så hittade jag en såndär "påsklämmare", en sån vit böjbar liten sak nivet?
Jag satte den på mitt lillfinger, som gjorde så "/(&%¤$ ont, för jag bröt ju det för typ 3 år sen, och det har inte läkt rätt, så jag bryter upp det heeela tiden, utan att göra något speciellt, ibland bara böjder jag det o så knäcker det till..
Iallafall, det är typ världens bästa uppfinning, för det gör så att fingret är rakt, så det gör inte ont längreee :DD
Martina Einstein.
nu har jag världens viktigaste fråga till er:
SÄGER NI "CHIOSK" eller "CHOSK" till kiosk?

Kommentarer
Postat av: ALFHILDD

CHOSK!!!!!! ;D

2011-03-17 @ 11:37:03
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥