martina tipsar - nelly.com

NU ÄR VÅREN HÄÄÄÄÄÄÄR ( i min hjärna iallafall ) så därför ska ni få massa tips på klänningar från nelly.com
Sheeet fina klänningar! :D
Och lite andra saker också såklaart.
Kolla bara:

Modellen var ju inte så snygg, haha, men klänningen däremot!
DEN VILL JAG HAAA
Jag gillar modellen på klänningen , och mönstret & färgen var ju också fin :D
Fin & sommrig :D
AAAAAAASfin om man är solbränd :DDDD
Knaaaasfin :D
Fin! Ballongklänning & fint med mönstret på axeln :)
Har alltid velat ha en sånhär klänning!
Gulligt med en rosett på magen :D
Asgullig!
Jättefin när man är solbränd, att ha på stranden typ?
Haha, kolla, vad gulligt! Stora fickor på en skör liten klänning, skitgulligt!
supersöt kjol :)
BAD GIRL,
hahahahha , den ska jag ha (6)
Shetafin tröja, den viilll jag haaaa
Gullig jeansjacka, skulle inte sitta fel till våren.
Dessa tightsen var ju ändå snygga?
Sånnahär tighst ääälskar jaaaaag, geeeeeee mig ?!?!?!?!
Jeans leggings, dessa var faktiskt ovanligt fina för att vara LEGGINGS och inte JEGGINGS eller TREGGINGS
Jofama by Kenza jacka, den är shet snygg fast kanske inte är direkt en sommarjacka...
mer höstjacka, men den är fortfarande snygg ;)
Jofama by kenza skinbrallor, dom är shetcoola  & riktigt snygga.
Jag vill haaaaaaaa.
AAAA, där har ni iallafall lite inspiration , hoppas ni gillar det :)
Om ni fick välja 3 plagg, vilka skulle ni ta då?
Jag skulle ta :
Någon av klänningarna (kan verkligen inte bestämma mig)
Den blå/vit randiga tjocktröjan
De svarta leggingsen eller skinbrallorna
Haha, aa... jag har ju lite svårt att bestämma mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥