MASSA SAKER I ETT INLÄGG

TJO BANANERS, här kommer ett maxat inlägg.
Det har varit 2 narkomaner som har berättat om deras liv i skolan igår och idag, och det har vart jätteintressant och kul faktiskt. Han första killen fick alla att skratta hela tiden.
Och en sak som var superrolig var att han tog MIG som ett exempel , haha !
Han sa såhär:
Gubben: Om vi tar tillexempel.. denna tjejen.. vad heter du?
Jag: Eh.. Martina..
Gubben: Ah! Martina! En jättesöt tjej. Ni killar borde kolla in henne senare... men iallafall. Martina, hon faller
för de här lite "tuffare" killarna. Och en gång på en fest så träffade hon en värsting kille som hon blev blixt-
förälskad i. Dom gick upp på övervåningen och skulle ha lite ratatajtan, men då tar denna killen fram en påse
med vitt pulver i... Martina vill inte verka som en mes inför denna killen så hon tar. Sedan, 12 år senare, har
hon tvillingar. Hon går och tränar på gymmet, för hon vill ha lika platt mage som mig (höhö) efter graviditeten.
(han var rätt tjock, haha). Men när hon tränar, så lossar lite av dessa droger, som gör att hon får en flashback
när hon senare är ute och går med barnvagnen. När hon ska gå över ett övergångställe så börjar hon helt
plötsligt se ROSA ELEFANTER! Därför ser hon inte lastbilen som kommer och så... BOM!
Hahahahahahha !
Seriöst , detta sa han inför hela sjuan , 180 pers... Gissa om jag fick lite blickar från killarna när vi skulle gå
därifrån ? Haha åhherrregud. Det borde inte vara lagligt att bli så röd i ansiktet som jag blev..
Men iallafall.
Nu ska ni få se en bild som jag har fixat lite med i gimp :)

man ser inte så stor skillnad men detta har jag gjort:
  • fixat hyn
  • munnen
  • ögonen x3 (färg, fransar, runtom)
  • ögonbrynet
haha!
Och en till bild:

orginalet

fixad.
haha, snyggt va?
Fast det gick supersnabbt, så det ser ju rätt fake ut..
MEN IALLAFALL :D
Sen så kör vi en svar på kommentar:

svar: hmmmmmmmmmmmmmm, anar jag ironi? Eller? Huh? Vad säger du affebananen?
HAHAHAHA, sen måste ni bara få se detta också, HAHAHAH


Om ni undrar så är "msn rape by lukas" pierre.
Hahahaha,
Det är därför det är så roligt.
Som jag sa så var detta massa saker i ett inlägg.
Hoppas det kompenserar för att jag suger på att uppdatera.
Tjosan i trosan med er, så ses vi en varm sommardag i juli...
näe jag skoja, vi ses la typ imon eller nåt !

Kommentarer
Postat av: aaffeebäst

absolut inte, va tror du om mig din apa?! xD FÄRGA HÅRET! <33

2011-03-23 @ 10:54:53
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥