Min snygging är den snyggaste snyggingen

Snicig rubrik, ja0.
Idag har jag hämtat ut min gucci brillor, haha. Fail. Men iallafall.
MEN DET ROLIGASTE MED DENNA DAGEN var såklart att vara i stallet o buselibusa!
Jag & Sofie är ju totalt crazy , hon satt på huk o tvättade boots, och så petade jag bara lite oskyldigt på
henne (absoluuuut inte för att hon skulle ramla eller så). Och hon fick en liten knäpp i hjärnan så hon började jaga mig och skvätta iskallt vatten på mig :o
Vi sprang runt på hela stallplanen, haha. Och sen VÄRMDE HON SINA ISKALLA HÄNDER PÅ MIG !
Att man kan vara så fräck alltså!
Sen så skulle jag hålla Didrique när sfie skulle spola honom. Den hästen är en riktig snygging alltså! Men han är allt lite knasig. Han stog och bet på en träpåle. MUMS.
Om jag är grå så är detingen fara - jag har bara borstat ett myyyyycket lerigt täcke. Med sofie såklart, vem annars? ;).
SOFIE ÄR BÄST , INGEN PROTEST.
Förövrigt så red jag Odin och han är bäst i världen, världens lille gullepluttis ♥
När vi hade suttit av, så kliade jag honom vid örat lite, och då stog han och kliade tillbaka med sitt hövve på min mage, haha, awwww ♥
sofie din knaaaaaaas, vi ska göra nåt nån dag har jag bestämt. Vi är bäst. Älskar dig. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

JAG ÄR BÄST. DU ÄR BÄST. VI ÄR BÄST!

du o jag! <3

2011-03-23 @ 21:25:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥