rabies.

Så att alla vet - om jag får rabies så är det Hedvigs fel.
Vi hade rugby på gympan idag, förjäkla kul (:DDDDD), men iallafall...
Jag har då bollen, men Thomas har blåst för inkast. Men det har då inte Hedvig hört, så hon ATTACKERAR mig, hon bara RUSAR fram rakt emot mig, och lyckas på något sätt smälla i sin käke/tand i min axel.
Det jorde förjäääääääkla ont!!!! Shit alltså!
Jag har fortfarande ont, är helt svullen och har ett rött utstående märke på axeln, haha. Det ilar i hela min kropp när jag rör armen! Alltså detta är ett så BRA exempel på saker som bara kan hända mig, det är lixom 0,000000000001 chans att detta händer någon annan.
Men så är det att vara Martina.
Haha, en liten bit av heddas tand gick tillochmed av :o
Snacka om rejäl smäll!
Men det jag ville säga var -
OM JAG FÅR RABIES SÅ ÄR DET HEDVIGS FEL.
(HIHIHIH, men jag gillar dig ändå ♥)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥