så drar man ner...

Hahahaha, jag slår vad om att ingen fattar rubriken ;).
Men det är så mycket minnen i den, hahaha. Åh herre min get. Okej ni ska få höra.
Det var nån gång i höstas, då jag var rätt ny på Sam, vilket även Astrid var. Men jag och Astrid har världens bästa humor, vilket vi kom på unjefär då.
En dag på SA så satt vi bakom en tjej som hade alldeles för små byxor, så när hon satt ner så såg man hela rumpan på henne. Då skulle Astrid säga på skoj:
"Så drar man upp byxorna!"
Men det kopplade fel i hennes hjärna och hon sa istället:
"Så drar man ner trosorna!"
HAHAHAHHA, asså ni fattar inte hur kul det var ! Vi skrattade så mycket att vi låg ner på golvet och grät. Bokstavligt talat. Detsamma med:
"Asså martina, du är väldigt smart, men jag fattaringentIIIIIINGG"
hahaahahahhahahaha, åååh gud, jag måste sluta skriva, ingen fattar ändå !
Har inte så mycket mer att säga just nu, jag återkommer ( hahaha ) .
JO EN SAK TILL
Bara så att alla vet...
JAG ÄGER PÅ ATT SUGA.
uppfatta det hur ni vill ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥