Gucci glasögon

TJÄNNA!
Idag har jag inte haft en lugn stund, godegud..
Först direkt efter att jag hade slutat så kom mamma o hämtade mig (haha, halv tolv..)
Vi åkte till östra sjukhuset o hämtade ut ett vaccin.
Sen åkte vi till allum & åt på Subway. Sen gick vi in till hennes rum på vårdcentralen , så att jag kunde borsta
tänderna. Sedan dirr till tandläkarn, som ligger lixom en våning upp.. Haha.
Det gick rätt bra, men jag fick hon där sura tanten som kommer till öb och ger bananlack.
Jag fick veta att jag borstar tänderna superbra (A) Stolt !
Sen fick jag bananlack, men det första jag gjorde var att gå in till mamma igen och borsta tänderna för att få
bort det, hhehehehhe. Men duktig som jag är, så klibbade bananlacket in sig i tandborsten så att den blev helt
stel... Det gick inte att rädda den. Den åkte i papperskorgen. Jag sörjer.
Sen var vi tvungna att bränna lite tid, så vi åkte till blomsterlandet och köpte blommor. Sen åkte vill till Hendéns
och jag var på synundersökning, fick veta att min syn har blivit dubbelt så dålig (kan man säga så?) på 3 år..
känns ju jättebra! Inte.
Men iallafall, fick nya linser och valde ett par bågar & ska få dom nån gång nästa vecka, dom måste skickas in
för att så rätt styrak på glasen :)
Det är Gucci bågar som kostar shetmycket, hehe, tack mamma ♥♥. Typ så. Men eftersom att jag är en så
underbar dotter så är jag ju värd det bästa, ellerhur? :)
Efter det (då var klockan förövrigt typ halv 5) så åkte vi till frölundatorg och köpte svinmycket underkläder
till mig, haha.
Vet inte om jag ska lägga ut bilder på det i bloggen.. det känns lite.. jaa?
Vi får se hur det blir med det :D
Sofie har säkert en åsikt om det, och det blir antagligen som hon säger haha :D
Vi åkte hem när klockan var 6.
Sen dess har jag ätit revbensspjäll och bakpotatis + massa läsk och chips och glass o sånt :D:D
Hedvig peddvig är i stockholm och tävlar i helgen , hon måste vinnaaaaaaaa!
hhehe naj, men lycka till to hjoo ♥
Nu har jag inget annat att säga förutom att alla ska lyssna på "Somewhere in Brooklyn" .
HARE SÅ KULIGT , så ses vi nån gång i framtiden :)

glömde säga att jag hade franskarpov också. Hehe. Det gick.. hyffsat.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥