tjosän

Bonjour!
Nu har jag lärt mig 177 glosor, -er + avoir + être verb, skriva en djup presentation om mig själv & i princip 10000 andra franska saker. Min hjärna håller på att kapitulera.
Nu sitter jag & lyssnar på Bruno Mars - Tha Lazy Song. Den äger. Fast det visste ni säkert redan.
Jag funderar på om jag ska gå och duscha nu eller vänta lite?
Väldigt vilka problem. Här sitter jag o tänker på när jag ska duscha när det sitter människor i Japan och funderar på hur de ska överleva.
BRA MARTINA, skuldkänslor!
Neeejdå.
Idag var en galen dag om ni ville veta. Vi gjorde kängurutestet, det gick apdåligt men jag får nog iallafall hyffsat.
Hade bääst med Sara & Hedvig , för vi är ju som vi är, inte helt normala. Jag har träningsvärk i magen av allt skratt.
Det slutade med att jag KUTADE från bilden till bussen & jag hann med i sista sekund. Känner mig riktigt skillad
faktiskt !
Min lunch idag bestod av: En chokladboll , haha :DDDD.
Eller aah, som jag säger när jag är knasig (alltid alltså) : chokolateboll .
Das ist very got. Det var Tengelska om ni undrar .
Som ni kanske har märkt så bara babblar jag på om saker jag kommer på helt random, haha. Jag tror att jag
håller på att bli galen. Fast jag är ju redan galen... det hänger inte ihop....
Äsch, jag får fundera på det över en dusch.
AU REVOIR!

give me summääh

hehe, gamal bild, men fortfarande: SOMMAR

sommaaaaaar



HA! där fick jag till det!

min sötnos

tjenare mannen!

lisse med syster! sammys äventyr (H)

den ultimata fjortisfrillan jag fick när jag hade duschat, haha :D

gillar denna bildeeeeeen :D (haha, skriv i rekordböckerna, första gången jag säger att jag GILLAR en bild
på mig själv)

hahahahha minnen!

finish hästish

haha, balansövning på ridlägret (det är inte jag som sitter på hästaah)

bild från egypteen , gud va jag vill dit igen, fast kanske inte nu när det typ är "krig" där nere..

den ultimata ög-bilden. fast assåå... mitt öga har inte den färgen?
haha, mitt öga har olika färger i olika ljus, allt från nästan mörkblått till detta typ.. gråa?

älsklingens lilla nos, stackaars :(


hahaha, årets bilder 2010!

haha, älskar denna bilden! älskar tjejorna på den också ♥

haha, failad bild, men kolla färgen :o

store kaninen vilar i skuggan bakom mig, hehe sötnos ♥

min sötnöt bollibolll ♥

är man liten så måste man stå på mig för att se nåt, haha !
Nu blev det massa sommarbilder haha :D

Kommentarer
Postat av: sofie

JAG ÄR BÄST!

punkt slut.

2011-03-17 @ 21:13:37

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥