1 bikini blev till..

Heheheeee.
Skulle snabbt sticka in till nordstan för att köpa en bikini jag & hedda tittade på i fredags........
Det slutade med att jag inte alls köpte den, utan 2 st andra + en kjol + en klänning + ett linne, heheheee.
SÅ KAN DET GÅ :D
Ni kan få bilder på det senare, om ni är snälla och kommenterar lite o såå :):):):)
TJEEEEEEENA, tagga klassresa utan el o vatten på torsdag nu då!!!!
Gode god, jag tror jag bangar att bada i havet alltså... svenkallt?
Haha, syyyynd, då får ingen se mina schnögga bikinisar :):)
Har inte så mycket mer att snacka om nuuråååååååå, humhum.
Knasig är jag.
Damp har jag också.
Måste plugga.
HEJDOOOO


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥