104 frågor om du har tråkigt

eller i mitt fall... gör allt för att slippa göra franskaläxan.
1. är du kär? -  nej
2. har du snusat? – bara onödig skit
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – haha? nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? – haha, räknas liggunderlag i ett tält?
6. har du blivit slagen allvarligt? - min lillebror gjorde så jag fick blodutgjutning i handen, så ja..
7. tar du droger? - aldrig.
9. har du pussat en tjej? - kinden
10. hatar du någon? – jajjemensan
11. älskar du någon? - många
12. har några av dina vänner svikit dig? - faktiskt inte, mina vänner är underbara
13. har du djur? - jau
14. har du legat brevid en tjej i sängen? yesmaaan.
15. hatar du dig själv? hehe. oftast.
16. gillar du orange? -  usch och fy
18. har du nån sjukdom? - haha, ontiryggenochnacken syndrom?

20. har du en gris? - om man räknar min broder. 
21. har du en plattång? - vet faktiskt inte, har aldrig plattat mitt hår, men kan hända att det ligger en i garderoben, haha
22. har du en bror? -  tyvärr.
23. har du sjukt bra humor? - så otroligt sjukt bra är den1!
24. är du brunett? –  jag är en blondin, liten och fin... haha
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? -  jajjemensaaaaan!
26. tycker du om hästar? - dom är najsbajs! 
27. har du en hund? – uschochfyaldrigimittliv
28. har du skilda föräldrar? snart kanske
29. har du gått på simskola?  hehe, i typ 4 år. tävlade ju för 17 gubbar.

30. har du sagt bög till en kille? -  jappsi
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej, inte så att hon hörde, hehe
32. har du fuskat? – inte på ett prov?
33. har du en teve på ditt rum? - nej, men precis utanför dörraaa
34. har du lunar? - nej
35 har du msn? –  näää duvet?
36. har du en syster? - inte biologisk, men sofie pluttish har jag ju, min bajskorv!
37. har du bruna ögon? - naj
38. gillar du att fota? - beror på
39. har du sett dig själv brinna? haha, hehe....... ja
40. hjälper du dina vänner? – nej, jag skiter fullständigt i dom.... JA jag hjälper dom.
41. gillar du tacos? - MMHMMM
42. tycker du att du är söt? -  haha, aldrig.
43. har du dansat? -  pinsamt. ja.
44. har du spelat fotboll? - nej
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kanske kanske
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? bara onödigt
47. har du ätit sniglar? – usch och fy, nej
48. äger du en locktång? - jajjemensan
49. gillar du att tugga tuggummi? - faktiskt inte
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – ja, jag är en duktig flicka.
51. gillar du kläder? –  jaaaaaa
52. Hatar du falska vänner? – har inga såna, men ja
53. gillar du räkna matte? – matte är min passion! haha, nä, men matte är fett kul.
54. älskar du någon nu? -  jaa
55. Har du gråtit inför en vän? jao
56. kan du sjunga? – haha, fult men ja
57. Har du sett nån död? ja :(
61. kan du tala spanska? isch hablo espaniol! Okej, detdär kan ha vart lite tyska..
62. är du kortare än 1.60?  höhö, neeeeeej
63. älskar du sommaren? – JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
64. älskar du vintern? – usch nej
65. har du mer än 1 par skor? massor
66. brukar du sjunga när du är i duschen? opera u know
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? -  haha, yesbox
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - har 3, haha
69. gillar du att städa? - nej ishlo pishlo.

70. gillar du att sova länge? vem gör inte?!
71. har du vart med om en olycka? aop.
72. är du förvirrad? haha, det är det minsta man kan kalla det....
73. har du mer än 6 par byxor? jaaa.
74. har du förlorat en vän? nje
75. gillar du att shoppa? höhö , jaa
76. har du varit i paris? jepp
77. gillar du ormar?  neeej
78. klarar du dig själv? –  som singel eller vad? klar jag gör.
79. har du lagat mat? – haha, jag suger

80. är du klantig? –  JAAAAAAAAAAAAAAAAA
81. har du foppatoffler? 3 st, 2 är förstora haha
82. har du mer än 20 låtar på din data? - jag har spotify, man är ju modern.
85. har du mer än 7 par nagellack? jag har 36, så jaaa, det kan man säga...
86. har du busringt? hehehe, busigt, jajjemensan.
87. har du skällt på din bror? - OM jag har.

90. sover du med nått gosedjur? - Nej.
91. har du åkt nånstans utan att du får? vet inte?
92. vill du bara bort ibland? - jaa
93. har du tältat? – massor med gånger
94. har du bränt dig? – ahaaa
95. har du lekt med levande ljus ? - jepp
96. har du lekt anden i glaset? – vågar inte, uschh
98. bor du i skåne? – götet ska det vaaaa
99. gillar du hip hop/rap musik? - sådär

100. är du på sista frågan nu? – nej?
101. är du singel? – YEAH
102. har du flygt flygplan nån gång? a duvet. 
103. har du kul just nu? – så tråkigt man kan ha,
104. är du blyg? – OM JAG ÄR, gode gud och kors i taket.

sexigt.
host.
vädligt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥