blöö

Tävlade idag. Gick åt helskotta, sprang på en timme HAHA, shetan..
MEN jag har faktiskt en anledning!
Det var en tjej vid 5an, som hade fått ett astmaanfall. Det var jag och en tjej som var där, den andra tjejen sprang tillbaka till starten för att hämta hjälp, medans jag stannade där och "vaktade" henne. Hon hostade supermycket och kunde knappt andas.
Det var riktigt läskigt, men efter ett tag så lugnade hon ner sig, och sa till mig att jag kunde springa vidare.
Jag undrade om jag inte skulle stanna kvar tills det kom nån, men hon ville att jag skulle springa, så då gjorde jag det.
Men där gick liksom 10 minuter.....
Och sen gjorde jag en supermiss till 7an, haha, så det var ju mitt fel också att det gick så dåligt...
MEN SKITSAMMA, jag blev ju iallafall godkänd, till skillnad från förra helgen, haha.
Men sen när jag kom imål så höll jag på att svimma igen, jag är inte helt frisk ännu...
(men vet ni vad, det SKITER jag fulltständigt i, jag springer ändå)
Köpte jordgubbar & mat på donken o sen åkte vi hem.
Nu har vi gjort lappar om katten, den vill bara inte lämna vårt hus haha.
Den har vart utanför från 10.00 till 15.00, när vi kom hem igen.
Sikket knas.

MEN IALLAFALL, om ni känner till denna katten:

så måste ni kommentera :)
Visst är hon gullig?
Hon sov i min säng i typ en timme imorse. Hon vägrade gå ner från den. Jag fick bära ut henne, haha.
HAHAHAHAAAAAAAAA
nu har dom hittat ett hem till honom. Det var tydligen en hane?
Han hette Sigge. Haha.
Men blöö, nu fick vi ju ingen katt :(
Aja, kanske lika bra det ;).
Nu sitter jag och nördar Royal Republic, vet inte vad som har flugit i mig?
Kan bara inte sluta lyssna.

hihi, sexigt.
HA DET GÖÖÖÖÖÖTT.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥