jag kommer dö

På riktigt nu alltså - jag kommer dö.
Jag har läst om "kyss sjukan" aka körtelfeber, och det ÄR fan det jag har!
På riktigt , jag skojar inte.
Alla understrukna sympton är de jag har / har haft senaste veckan:

OCH DESSUTOM, KOLLA PÅ DETTA:

DET ÄR JU JÄVLIGT BRA, att jag kan få skador på mjälten bara för att jag sprang igår.
Kommer ni ihåg att jag sa att jag hade jätteont i magen?
Och jag har gått omkring och sagt att jag har ont i "mina hjärtan" (det gjorde ont på båda sidor).
DET ÄR FAN MJÄLTEN, helvete!
Dessutom tar det flera månader att bli helt frisk och man har kvar viruset i ETT ÅR (!!!!!!!).
Tror jag dör.
Här och nu.
Hejdå.

rest in peace.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥