jag vet att jag är cool

Blidde lite beroende av detdär med att videoblogga så jag kommer nog göra det rätt många gånger kan jag tänka mig, hehe.

Och sofie, detdär men att jag skulle vara FJORTIS är ju bara att glömma, hhahaha.
Att jag sa mm, aah, mm, aa, mm så många gånger var ju för att DRIVA med såna fjortisvideos, din knasbanan, ta din boll o gå till fotbollsplan.

(HAHA, det rimmade ju)

IALLAFAAAAAAAAALLLLLLL.

Näe , jag har ingenting att säga, ska nog ta min lilla rosa skitdator o göra en videoblogg, hihi, busigt.

Sen när pappsi kommer hem så ska vi åka till skolan och hämta typ alla mina skolböcker, det är helt SJUKT så mycket jag missar, har ju vart hemma i 4 dagar nu...



profajlbild på fajsbook.
lite fail men ändå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥