meddelande från himlen

Tjenamors alla bananer!
Vet ni en sak?
Jag har ätit yoghuuuurt, woawoawoaaa!
Och funderar på att äta en pizza, grandiosa extra allt?
Kan ju bara be till gud att jag inte kommer spy.
Allt smakar som spya MEN DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT TOTALT i, jag tänker inte magra bort till döds, jag ska bli så fet att jag rullar fram!
NU JÄVLAR!!!!
...
Okej, jag inser att detta inte är en 5-stjärnig plan när man nästan spyr av vatten....
Men iallefall, om jag klarar lite yoghurt borde jag klara en pizza.
Tycker ni inte det?
Inte?
Nähä.
Vi får la seeeeeeee !
Om affebananskit råkar läsa detta innan kl 17.00 vore det väldigt bra,
jag kan inte rida idag för jag är SJUK (om du har missat detta), och jag tror det är vi som kör idag?
För om inte dina föräldrar kan köra dig så kan mamma köra dig iallefall :):):):):):)
PUSSPUSSSS pussa odin från mig ♥
Å HELVETES JÄVLA RÖVSKIT!!!!!
jag kom precis på att dom säkert kommer göra ryttarmärke-cavaletti-skit-provet idag, å heeeeeeeelvete!
HEEEEEEEEEEEELVEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEE.
Iallafaaaaaaaaaaaalll.
Nu ska jag gå och käka dendär jävla pizzan, och kolla på min kära disney channel, skulle inte överlevt utan den underbara kanalen ♥
Kan inte räkna alla avsnitt jag har kollat på Phinneas & Ferb idag o igår allså, bäääst är dom.
Haha,
nu börjar jag sjunka riktigt lågt, bäst att jag käkar pizzan innan jag ångrar mig.
PUSSHEJ ♥

hur jag ser ut i mina friska dagar.
ingen ska behöva veta hur jag ser ut just nu - ni kommer få men för livet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥