min nacke är död

I'm a dead woman.
Min nacke o rygg gör såinihelveteshellskottasjävlapissröv oooooooooooooooooooooooooooooooooooooont sånifattarinte.
Fast det behöver ni inte oroa era små hjärnor med :):):):)
Idag har jag vart i skolan, som alla andra dagar.
Slutade halvfem (okej, 10över4 men det är ju sak sammaaa) som alla andra torsdagar.
Tog bussen hem, som alla andra dagar (fast denna gången var det faktiskt den nya sortens buss, bara för att jag är cooool. Dessutom var det inga fyllon som sjöng opera eller dagisbarn som sa "snippa", men det är en annan historia.....)
Nu har jag vart hemma o ätit o ska snart göra franskaläxan, som alla andra torsdagar.
Alltså har jag i princip inget kul att säga.
Eller jo - jag ska på bio imon med janinis! WOHOOO! Ska se Hopp, hehe, men vaddååååå, den är ju gullig?
Alltså, jag kan ju bara säga att det har vart en rätt udda vecka, eller iallafall dagar, haha....
Men det är inte heller nåt ni behöver oroa era små söta hjärnor med, de flesta av er vet redan vad det är jag snackar om :)

MALIN, (eller ska jag säga askungen?) skulle vi göra nåt nån dag?
För alltså............. jag ska antagligen rida igen nästa måndag, så då blir det ju inte så bra, o sen nästa fredag
så ska jag på bio så då går det inte helleeeeeer.
MEN, måndan efter det? :D Om du inte kan nån annan dag, typ..... okej, jag kom på att jag inte kan nån
annan dag, hehe. Onsdagar skulle det vara, innan jag ska rida......... ?
Bra att jag använder my bloggish till att snacka med människor, hehe, men sånt är livet om man är bloggare!
HÖHÖ.
Tack för mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥