mycket udda

Jag dissade pierre & sofie igår, runt halv 12.
Då somnade jag.
Sen, när klockan var 02.55 så ringer det någon så jag vaknar.
Jag tänkte att det säkert var pierre, för han brukar ringa mig typ mitt i natten..
Men icke sa nicke.
Kille: Hej.
Jag: Hej?...
Kille: Vad heter du?
Jag: Det du.
Kille: Heter du mattepatte? Jag: Haha, men va?
Kille: Pierre sa att du heter mattepatte.
Jag: Jaha.. men nu vill jag faktiskt sova, hejdå.
Och så la jag på.
Men sen, 10 minuter senare när jag precis har somnat om så ringer han igen.
Kille: Hej mattepatte.
Jag: Tja.
Kille: Vad gör du?
Jag: Jag SOVER, och det vill jag gärna fortsätta göra.
Kille: Jaha.... har du tuttar?
Jag: Hahahaha, men herregud..
Kille: Har du inte det?
Jag: Nej duvet.
Kille: Nähä... hejdå :)
Efter ytterligare 10 minuter ringer han igen.
Kille: Heeeej mattepatteee!
Jag: Tjenare tjenare.
Kille: Vill du bli ihop med mig?
Jag: Haha, nej.
Kille: Varför inte? :( Låter jag inte snygg?
Jag: Öh.. jag vet inte vem du är.
Kille: Jag är en kille :)
Jag: Jahaaaaa, menar du det?!
Kille: Jaa :) Men vi kan vara ihop bara denna natten?
Jag: Ja, visst visst, om det gör dig glad... bara jag får sova nu. Hejdå.
Sen efter typ 5 minuter till:
Kille: Heeeej älskling.
Jag: Hej.
Kille: Vi är ihop nu :)
Jag: Jaha, kul kul.
Kille: Aaaaa :)
Jag: mm. Men vet du, jag älskar dig mycket mer om jag får sova.
Kille: Jaha, godnatt då :)
Jag: Godnatt....
Haha, och sen orkade jag inte mer så jag stängde av telefonen.
Vi sa massa mer saker än detta, men detta är lite kortfattat, jag menar, mellan kl 3 o 4 på natten så
kommer man inte ihåg allt som händer.
Jag har vissa aningar om att detta var Lukas......
Haha, det var iallafall sjukt kul.

gal1.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥