orienskitning

HJÄÄÄÄÄÄLP MIG, JAG OOOOORKAR INTEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Röv. Jag VILL verkligen inte orientera idag, jag är så förbaskat supertrött! Somnade på bussen, hehe....
Fast jag var ju ensam de 10 sista minuterna typ, så det var la chillidill.

MEN ÄNDÅ, JAG VILL INTE FUCKING ORIENTERAAAAAA :(
Ligger i min säng, under täcket, och lyssnar på Royal Republic, hehe, känner mig normal.....

Men det är ju bara  sån jag är!
Skolan idag var askul, jag och Hedvig är sjuka i huvet,
vi satt och skrek "fåret shaun" låten, heheheeee. Normaaaaaaaaaaala.
Och jag och Sara är ju värsta smarthjärnorna. Vi ba
"Vad är en kaskelott?"
"Jag vet inte, är inte det en ödla?"
"Eller en mask....."
"Nej, men vänta lite nu, det är väl en sån som äter myror!"
"Nej hallå, det är en myrslok... men det kanske är en fågel?"
"jaa, en fågel är det nog! Eller en insekt..."
Så kommer hedvig, o vi frågar henne, o så säger hon
"Men hallå, det är ju en val, visste ni inte det eller?"
Och vi ba:
"Hehehe...... joooooodå......."
SÅ SMARTA ÄR VI!
IQ 500.
Näe vet ni vad, nu har jag inget mer att säga, så nu ska jag typ sova lite innan jag måste upp o
ORIENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
helvetehelvetehelvetehelvetehelvete.

lagom normal bild sådära.

Kommentarer
Postat av: Malin =) <3

Hahah har du tänkt på att du har huvudet på sne på varje bild typ xP <3

2011-05-17 @ 18:17:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥