otroligt tråkigt

Jag har i princip 0 att göra så jag tänker tråka ut er med en sånhär tråkig lista - mohahahahaha.
Namn: Martina Med Hemligt Efternamn
Född: 28 jan 1998
Längd: 172 cm , kommer inte växa en milimeter mer, snyft.
Första tanken på morgonen: vafan är klockan?!
Sista tanken på kvällen: hur många timmar jag hinner sova om jag somnar precis NU.
Husdjur: lille bolleprutt som gör konstiga grisljud & skuttis, den gamle tanten ♥
Rädsla: Att de jag älskar ska dö typ? Och spindlar är sjukt läskiga.
Sjukdom: Just nu , förkyldning. Och sen så vet jag inte om man kan räkna blondhet som en sjukdom?
Vad du sover i?: trosor o tshirt
Piercingar: INGA ! jag är stolt.
Civilstatus: jag är friiiiiiiiiiii som en fååågel.
Favoritmat: hm, typ africana? eller grillad lax med vermot sås. Fast om man ska säga snabbmat så är det ceasarsallad
från mcd , eller macka från subwayy.
Favoritparfym: Tréson från Lancôme,
Hur svarar du i telefon?: Om jag inte vet vem det är så säger jag "hej det är martina", annars säger jag typ "tjena tjena"
"tjenamors" "tjabadabadoooou" "hejsansvejsan" eller nåt, haha.
Det sista någon sa till dig: "Hej" sa sofie just, för att jag sa att nån skulle säga nåt, haha.
Favorit dryck: JULMUST / påskmust, men det är ju typ samma sak :):):):):)
Favorit drink: sysslar inte med sånt vettöööö.
Favoritgodis: sånadär sockriga kola/inte kola enligt mig/ nappen saken.
Snarkar du?: hehehehehhe, hoppas jag inte? fast pierre o sofie har bevisat att jag pratas i sömnen och gör massa
konstiga ljud, haha.
Hur många kuddar sover du med?: 3 st
Stökigt eller välstädat?: stökigt måste det vara, man kan ju inte STÄDA.
Om du fick väcka någon från de döda, vem hade du väckt?: morfar.
Snus eller cigg?: inget av det, usch o fyyyyy
Vem saknar du just nu?: min böllipöll, jag ser henne om jag tittar ut genom fönstret, men ändåååå.
Favoritfärg/er: ROSAAAAAAAAAAAAAA
Vilken dialekt är mest attraktiv?: göteborska vettöööö
Har du några syskon?: en lillebror som är typ världens största idiot.
Vem i din släkt pratade du senast med?: öh... vet inte riktigt, haha.
FÖRLÅT (inte) FÖR ATT JAG JUST HAR SLÖSAT 2 MINUTER AV ERT LIV.

failad bild får det bli också bara för det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥