plutten pierre och fidde gangster

Okej, här kommer värsta erkännandet men......
Lova att inte retas, skratta o mobba mig?
PIERRE, är faktiskt inte så dum som jag brukar säga. Egentligen är har inte alls dum. Snarare ganska bra faktiskt.
Jag brukar ju säga att hans flätor är fula och så, men egentligen tycker jag att dom är rätt gulliga faktiskt :)
Hela han är rätt gullig om man ser efter, hihi :). Nu ska jag inte säga för mycket här, men aa...... jag skulle inte klaga om vi hamnade tillsammans på en öde ö om man säger så, tihihi.
FIDDE, är typ världens läskigaste person! Höll på att skita ner mig när jag såg honom, alltså shiiiiiiit. Han är ju typ 190 och värsta gangstern, gick runt med kniv i fickan o sånt... Försökte vara så långt ifrån honom som möjligt och försökte fly några gånger, men var rädd att han skulle leta upp mig och mörda mig om jag gjorde det.
GODE GUD, det var den läskigaste kvällen i hela mitt liv. Dör nästan av att bara tänka på det.
YESBOX, här har vi mitt stora erkännande.
Hoppas jag inte dör.

gulleplutt ♥

Kommentarer
Postat av: Malin =)<3

Hahah Pierre tror att det är Carl eller Hedda som har skrivit de xP ;D

2011-05-06 @ 09:42:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥